حجت الاسلام علیرضا پناهیان:

شجره طیبه حزب الله هیچ گاه ضعیف نخواهد شد

شجره طیبه حزب الله هیچ گاه ضعیف نخواهد شد

پناهیان گفت: بنای رفیع مقاومت را در یک سازمان جهادی و جهانی سامان دارد، همانند شجره طیبه اصلها ثابت و فرعها فی السماء که هرآن میوه خواهد داد و هرگز ضعیف نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شخصیت‌های مختلف حوزوی و سخنرانان مطرح کشور در پی شهادت سید حسن نصرالله با انتشار بیانیه‌ها و بیان اظهاراتی نسبت به حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند. حجت الاسلام علیرضا پناهیان سخنران مذهبی نیز با انتشار رشته یادداشت‌هایی در صفحه شخصی خود نوشت: یقین بدانید شهادت سید مقاومت و فرماندهی معظم حزب الله لبنان، آغاز عالی‌ترین نصرت الهی است و اندوه عظیم امت اسلام تماماً سرمایه فتح نهایی خواهد شد و خشم نیروهای مقاومت دیگر فرصت به دشمن نخواهد داد. همچنانکه همواره در نیم قرن اخیر همه مظلومیت‌ها بطور پیچیده‌ای عامل پیروزی شده‌اند.

در طول تاریخ تشیّع کدام کتاب علمی به قدر عمل او حقانیت شیعه را در جهان اسلام به اثبات رسانده است؟ در طول تاریخ اسلام کدام فرمانده به قدر او مستقیماً با یهود عنود جهاد پیروزمندانه داشته است؟ در طول تاریخ مبارزه با ظلم کدام آزاده‌ای به اندازه او برای آزادی‌خواهی مسلمانان افتخار آفریده است؟

ما تا ابد به او افتخار می‌کنیم و برای همیشه داغدار او خواهیم بود. اگرچه شهادتش مژده فتح داد و مرگ سازشکاری را رقم زد و راه بازگشت به دوران استضعاف را مسدود کرد و ضرورت سرعت در اقدام همه جانبه برای نابودی کامل دشمن صهیونیستی را به اثبات رساند.

بنای رفیع مقاومت را در یک سازمان جهادی و جهانی سامان دارد، همانند شجره طیبه اصل‌ها ثابت و فرع‌ها فی السماء که هر آن میوه خواهد داد و هرگز ضعیف نخواهد شد. یادمان باشد وقتی سید عباس موسوی شهید شد چقدر غریب بودیم و از آن ضعف به قدرت امروز رسیده‌ایم یقین داشته باشید در آینده بسیار قوی‌تر خواهیم شد.

کد خبر 6240808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha